Deshironi te dobesoheni? Harrojini dietat drastike. 50 menyra per te humbur kilet e teperta

Lidhur me artikullin:

Ne vend te dietave drastike dhe te nje deshire te theksuar per te humbur kilet me shpejtesi, ju keshillojme te ndiqni nje rruge te re, pa diete dhe pa shume mundim.

Nuk ka rendesi sa kilograme doni te hiqni, ajo qe ka rendesi eshte vendosja e nje qellimi praktik dhe real. Me keto 50 menyra mund te humbisni 1 paund apo 450 grame; me pas perseritini vazhdimisht. Gjeni nje nga keto menyrat (humb 500 kalori me secilen) qe ju duken me te pershtatshme dhe bejini per disa muaj.

Djegia e kalorive

Nje paund apo 450 gram eshte ekuivalent me 3,500 kalori.

1. 45 minuta vrap

2. 60 minuta biçiklete

3. 90 minuta eliptike (pajisje palestrash ku levizen dhe krahet dhe kembet)

4. 50 minuta Stairmaster

5. 70 minuta ngritje peshash

6. 45 minuta not

7. 45 minuta not vertikal

8. 2 ore ecje e lehte

9. 1 ore zumba

10. 2 ore joga

11. 90 minuta Pilates (forme e jogas)

12. 1 ore Barre. (Nje lloj i ri kercimi, frymezuar nga baleti dhe tonifikon trupin, krahet dhe pjesen e poshtme te trupit.

13. 1 ore kercim

14. 65 minuta ski

15. 40 minuta kercim me litar

16. 3 ore pazar

17. 50 minuta hula hooping. 10 kalori per minute.

18. 40 minuta arte marciale

19. 45 minuta hedhje me litar

20. 50 minuta volejboll ne plazh

21. 90 minuta kalerim

22. 90 minuta xhiro me kajak

23. 2 ½ ore golf

24. 2 ½ ngjitje mali

25. 2 ore tenis

26. 60 minuta serf

27. 2 ore bowling

Ushqimi dhe pijet
28. Çdo dite reduktoni me 200 kalori me heqjen e ushqimeve kalorike. Per nje jave mund te humbisni 500 grame.

29. Hiqni dore nga makaronat.

30. Konsumoni me shume proteina gjate javes

31. Hani pule pa lekure pasi ka shume kolesterol

Me keto keshilla ushqimi mund te rrezoni 5 kg ne vit
32. Hiqni dore nga hamburgeri 230 kalori per nje tost te pergatitur ne shtepi

33. Zevendesoni pataten me lulelaker.

34. Zevendesoni majonezen me mustarde ka vetem 10 kalori per nje luge, nderkohe majoneza 90 kalori.

35. Zevendesojeni coca-colen me nje kola dietike

36. Reduktoni alkoolin, ka sheqer.

Keshilla per stilin e jeteses
Disa gjera te vogla qe beni çdo dite mund te kene me shume vlere se nje gje te madhe qe beni njehere kur behet fjale per renien e kilogrameve.

37. “Hiqni nga dieta nje gje ne fillim, psh te gjitha ushqimet e shpejta per disa muaj.”

38. “Qendroni me njerez qe ju mbeshtesin per rrezimin e kilogrameve.”

39. “Hani ngadale, kjo do te beje qe te ngopeni me shpejt dhe te hani me pak. Gjithashtu fokusohuni tek ushqimi, mos shihni televizor apo lexoni nje liber kur hani pasi ka mundesi ta teproni pa vetedije.

40. Pini nje gote uje 20 minuta para buke, pasi i çoni stomakut sinjale konfuze. Zakonisht ne nuk jemi te uritur por te dehidratuar dhe kjo na ben te hame me shume.

41. Mbani shenime çfare hani me qellim qe t’i permiresoni ato.

42. Konsumoni me shume perime, kane pak kalori, ju ngopin dhe furnizojne trupin me vitamina dhe minerale.

43. Mbani me vete ushqime te vogla te shendetshme si arra, fruta te thata etj

44. Probiotiket jane teper te rendesishem, kosi psh ju mban te shendetshem traktin digjestiv dhe zorret.

45. Reduktoni te dalurat me miqte apo koleget neper restorante. Ushqimet e restoranteve zakonisht kane me shume kalori.

46. Kujdes me sheqerin, eshte si droga. Sa me shume ta konsumoni aq me shume do ta kerkoni.

47. Gjumi i jep mundesi trupit te rimarre veten. Nje tjeter pjese e rendesishme eshte gjumi. Kur fleme aq sa duhet ne djegim kalori. Studimet e fundit si tek njerezit ashtu edhe tek kafshet kane zbuluar se gjumi i pamjaftueshem çon ne shendoshje. Gjate e gjumit ndikon tek oreksi si dhe tek prodhimi i shume hormoneve dhe ka nje rol te drejtperdrejt mbi metabolizmin e trupit Per me teper, u zbulua se personat qe nuk flene mjaftueshem jane me te lodhur gjate dites dhe djegin pak kalori. Thuhet se 8 ore gjume ne nate ofron metabolizmin me te mire. Disa te tjere pranojne se stresi eshte nje pjese e rendesishme qe ndikon ne menyren se si hame.

48. Ushqimet e pasura me fibra
Studimet kane treguar se konsumi i 10 grameve fibra ne dite ndihmon shume per te luftuar dhjamin ne zonen rreth mesit, prandaj duhet te konsumoni me shume bizele, fasule, qiqra etj si dhe shume fruta e perime me lekure, po ashtu edhe tershere. Disa ushqime me nivel te larte fibrash jane superushqime te verteta.

49. Ushqimet pikante dhe te nxehta duhet me shume kohe per t’i konsumuar. Nese ushqimi juaj eshte pikant atehere do te konsumoni me pak ne sasi, gjithashtu pikantet permiresojne metabolizmin

50. Hani ne pjata te vogla dhe me ngjyre blu. Kujdes nga pjatat me ngjyre te kuqe, te verdhe, portokalli, ju shtojne dhe me shume oreksin.