Dieta Ushtarake: Udhëzues për Fillestar (dhe një plan ushqimi)

 

Dieta ushtarake tani për tani është një nga dietat më popullore në botë. Besohet se ju ndihmon te humbni peshe shpejt, deri në 10 pound (4.5 kg) brenda një jave të vetme.

Dieta ushtarake është gjithashtu e lirë. Nuk duhet libër, ushqim i shtrenjtë apo gjëra shtesë që duhet të blini.

Por a funksionon kjo dietë në të vërtetë, dhe a është diçka që duhet të provoni? Ky artikull shpjegon gjithçka që ju duhet të dini për dietën ushtarake.

Çfarë është Dieta Ushtarake?

Dieta ushtarake, e quajtur edhe dietën 3-ditore, është një dietë humbje peshe që mund t’ju ndihmojë të humbni deri në 4.5 kilogramë në javë.

Plani i dietës ushtarake përfshin një plan vakt 3-ditor të ndjekur nga 4 ditë jashtë, dhe cikli javor përsëritet vazhdimisht derisa të arrini peshën tuaj qëllimore.

Përkrahësit e dietës pohojnë se është projektuar nga nutritionists në ushtrinë amerikane në mënyrë ushtarët të marrin formën e duhur shpejtë.

Megjithatë, e vërteta është se dieta s’ka të bëjë asgjë me asnjë institucion ushtarak ose qeveritar.

Dieta ushtarake njihet edhe me disa emra të tjerë, si dieta e marinës, dieta e ushtrisë dhe madje edhe dieta e akullores.

Përfundimisht:
Dieta ushtarake është dietë me pakë kalori për humbje peshe që pretendohet se promovon humbje të konsiderueshme për vetëm një javë.

Si funksionon dieta ushtarake?

Dieta ushtarake 3-ditore në fakt është e ndarë në 2 faza gjatë një periudhe 7-ditore.

Për 3 ditët e para, duhet të ndiqni një plan të caktuar të ushqimeve për mëngjes, drekë dhe darkë. Nuk ka ushqime në mes të ngrënies (mesvaktet).

Konsumi i kalorive gjatë kësaj faze është afërsisht 1,100-1,400 kalori në ditë.

Kjo sasi është shumë më e ulët sesa sasia mesatare që merr një i rritur gjatë ditës.

Për 4 ditët e mbetura të javës, ju inkurajoheni të hani shëndetshëm dhe vazhdoni ta mbani ulët konsumin e kalorive.

Përkrahësit e dietës ushtarake pohojnë që ju mund ta përsërisni disa herë derisa të arrini peshën tuaj që dëshironi.

Përfundimisht:

3 ditët e para të dietës ushtarake kanë një plan të caktuar ushqimi dhe përfshijnë kufizimin e kalorive. 4 ditët e mbetura kanë më pak kufizime.

Plani i ushqimit të Dietës Ushtarake

Ky është plani 3 ditor i ushqimit në dietën ushtarake.

Dita 1

Ky është plani i vakteve për ditën 1 me rreth 1,400 kalori.

Mëngjesi:

  •     Një rrisk tosti me 2 lugë gjalpë kikiriku.
  •     Një gjysmë grejpfrut.
  •     (Zgjedhore) Një filxhan kafe ose çaj.

Dreka:

  •     Një rriskë e tosti.
  •    Gjysmë filxhani me peshk ton.
  •  (Zgjedhore) Një filxhan kafe ose çaj.