Humbisni peshe duke ngrene veze ne mengjes

Humbisni peshe duke ngrene veze ne mengjes

Ne e njohim mire rendesine e mengjesit, gjithashtu humbjen peshes dhe mbajtjen nen kontroll te kalorive: ajo qe ndoshta nuk dini, eshte qe mengjesi mund te behet shume i rendesishem duke konsumuar veze. Kjo lloj menyre na lejon te kontrollojme te ngrenin dhe te jemi te ngopur per me shume kohe.

Ne kete menyre reduktohet ndjeshem numri i kalorive qe mund te marrim ne dreke ose gjate dites. Dhe nese jeni ne diete , nje ushqim i bollshem eshte ajo qe duhet per te mbajtur peshen dhe per te siguruar nje linje per t’u pasur zili. Ne nje vend tjeter mund te jete shume e zakonshme te konsumosh veze ne mengjes.

Sipas nje studimi , proteinat qe permbajne vezet do te ishin me te mira sesa produkte te tjera per te mbajtur nen kontroll urine. Mendoni qe nje veze permban 6,5 g proteina, pra 13% i nevojes ditore te nje te rrituri.

Gjithashtu vezet veprojne tek disa hormone specifike te zorreve qe mund te ndryshojne kuptimin e urise: ato qe kishin ngrene veze ne mengjes , ne vend te dritherave kishin hubur shume peshe.

Duke ngrene veze shpesh mund te mbani nen kontroll kalorite, me qe e dime qe nje veze permban rreth 78 , gjithashtu ato jane te pasura dhe me vitamina D. Shpesh neper dieta vitamina D nuk ka dhe per kete arsye ajo luan nje rol te rendesishem.

Sigurisht qe vezet duhet te konsumohen ne menyre natyrale dhe pa shtimin e gjalpit ideja me mire eshte qe t’i beni ne uje te ngrohte pa pasur nevoje per yndyrna. Ate mund t’a shoqeroni me nje fete buke dhe leng portokalli; keto perberes jane perfekt per nje mengjes te shendetshem dhe te ekuilibruar.

/Burimi: Keshilla.net

Të humbsni peshë duke ngrënë vezë në mëngjes

vezeNe e njohim mirë rëndësinë e mëngjesit, gjithashtu humbjen peshës dhe mbajtjen nën kontroll të kalorive: ajo që ndoshta nuk dini, është që mëngjesi mund të bëhet shumë i rëndësishem duke konsumuar vezë. Kjo lloj mënyre na lejon të kontrollojme të ngrënin dhe të jemi të ngopur për më shumë kohë. Në këtë mënyre reduktohet ndjeshëm numri i kalorive që mund të marrim në drekë ose gjatë ditës. Dhe nëse jeni në dietë , një ushqim i bollshem është ajo që duhet për të mbajtur peshen dhe për të siguruar një linjë për t’u pasur zili.
Në një vend tjeter mund të jetë shumë e zakonshme të konsumosh vezë në mëngjes.
Sipas një studimi , proteinat që përmbajnë vezët do të ishin më të mira sesa produkte të tjera për të mbajtur nën kontroll urinë. Mendoni që një vezë përmban 6,5 g proteina, pra 13% i nevojës ditore të një të rrituri.
Gjithashtu vezët veprojnë tek disa hormone specifike të zorrëve që mund të ndryshojnë kuptimin e urisë: ato që kishin ngrënë vezë në mëngjes , në vend të drithërave kishin hubur shumë peshë.
Duke ngrënë vezë shpesh mund të mbani nën kontroll kaloritë, me që e dime që një vezë permban rreth 78 , gjithashtu ato janë të pasura dhe me vitamina D. Shpesh nëper dieta vitamina D nuk ka dhe për këtë arsye ajo luan një rol të rëndësishem.
Sigurisht që vezet duhet të konsumohen në mënyre natyrale dhe pa shtimin e gjalpit ideja me mire është që t’i bëni në ujë të ngrohte pa pasur nevoje për yndyrna . Atë mund t’a shoqeroni me një fetë buke dhe lëng portokalli; këto përbërës janë përfekt për një mëngjes të shëndetshem dhe të ekuilibruar.